お詫び

お詫び

この度は、たくさんの方々にパキスタンマンゴーをご購入いただきまして

誠にありがとうございました。

1部、 マンゴーの不良品があったことで

ご購入いただいたお客様に大変不愉快な思いをさせてしまい、

誠に申し訳なく、心よりお詫び申し上げます。

当方で原因を調査しましたところ、

8/23、24に販売となりました商品のうち、12CS残りがございまして

その後、成田から到着しましたマンゴーと残りの12CSが混ざってしまった

ことに気づかずに出荷してしまったようです。

以前の分の 12CSは日にちが経ってしまった為に追熟が進んでしまったものと診

られます。

不良品をお送りしてしまった方々には

新しい商品をお送りしまして、返金ご希望の方にはご返金させていただきまし

た。

今後は二度とこのようなミスの無いよう、出荷時には各自が細心の注意をはらう

所存でございます。何卒ご容赦のほどお願い申し上げます。

私、味庵 ラムザンシディークは

パキスタン人でもあり、少しでも、日本に滞在しているパキスタンの皆様、日本人

のファンの皆様にパキスタンマンゴーを食べていただきたく、販売させていただくこ

ととなりました。お蔭様でAEON17店舗、大阪6店舗でも販売となり、クレーム

は一切なく販売させていただきました。今後も9/13、14にAEONとマルエツで販売

となります。

別途、FaceBook、シディークHPなどでご覧ください。

弊社で発送したマンゴーで、万が一状態の悪いマンゴーがございましたら

3日以内にご返送ください。至急、代替品をお送りさせていただきます。

(3日を過ぎた場合は返品致しかねますのでご了承ください。)

また、在庫が無い場合は、速やかにご返金させていただきますので

宜しくお願い申し上げます。

末尾ながら失礼とは存じますが、取り急ぎ書面にてお詫び申し上げます。

どうか今後とも変わらぬお引き立てのほどよろしくお願い申し上げます。

(株)シディークエンタープライゼズ ・ ワシントレーディング

代表取締役 味庵 ラムザンシディーク

Dear customers,

We appreciate to purchase our Pakistan mango recently. And now, I am writing to apologize for a

part of customers who wrong mangoes were delivered.

After our investigation for root causes, we found that unfortunately 12cs old inventory mangoes

were mixed at our warehouse due to our wrong operation in Japan. Those old mangoes were too

much ripened.

By now, we have arranged to ship new fresh mangoes to compensate for the affected customers.

(Some of customers requested to pay back, not new mangoes, we have arranged pay back as

requested.)

We will pay attention more in detail not to recur the trouble like this.

I, MIAN Ramzan Siddique, am Pakistani. I have started selling Pakistan mangoes in Japan market

because I expect Pakistani living in Japan and of course Japanese customers to enjoy Pakistan

mangoes as much as possible. We have successfully sold Pakistan mangoes at 17 shops of Kanto

AEON and 6 shops of Kansai AEON area with no problem and have a plan to sell it on 13th and

of September at AEON and Maruetsu. Please refer to facebook or Siddique HP for further

14th

information.

In case wrong mangoes are found from our delivery, please send them back to us within 3 days

after arrival. We will arrange replace delivery with new fresh mangoes as quick as possible.

Please note we might not to arrange those action over 3 days. At the time we don't have new fresh

mangoes to arrange replacement, we will pay back.

Again, we apologize for our wrong mangoes delivery. We are looking forward you to enjoy our

mango from now on.

Sincerely yours,

Mian Ramzan Siddique

Director of Siddique Enterprises Inc.

& Washin Trading

167回の閲覧0件のコメント

最新記事

すべて表示

Copyright 2014 Washin Trading Co, Ltd All rights reserved.